ASSISTER KUNDEN PÅ RIKTIG MÅTE OG TIL RIKTIG TID

Øk salget i butikken ved å ha full kontroll over prøverommene.

Gateway tilbyr en prøveromsløsning som er tilpasset både butikkpersonalet og kundene. Med digital oversikt over bruken av prøverommene i butikken vet både kundene og personalet når et prøverom er ledig. Butikkpersonalet kan assistere til riktig tid, og kunden får hjelpen og ekspertisen som er nødvendig for et vellykket besøk og kjøp.

prøveromsassistent
Varslinger via skjerm, mobil, nettbrett eller smartklokke.

Man kan se på flere måter om et rom er ledig eller opptatt. Ved å plassere en skjerm ved køen til prøverommet, kan kundene få rask oversikt over ledige rom. I prøverommene finnes det også en assistanseknapp som kunden kan trykke på for å varsle personalet ved behov for hjelp. Personalet kan se varslingene på en skjerm, en Android-telefon eller et nettbrett.

Diskré, enkel sensor i prøverommet.

StoreAssist har en flott, diskré design som delvis kan tilpasses etter dine ønsker om farge og mønster, og passer enkelt inn i omgivelsene i prøverommet.

Produktene er ekstra velegnet for:

Butikker med mange prøveromSom ønsker å optimere bruken av prøverommene og effektivisere køen.

High-End butikkerSom vil tilby enda litt bedre service.

UndertøysbutikkerEller andre butikker med følsomme produkter, som ønsker å gi kundene mulighet for å kontakte personalet på en enkel måte for rask assistanse.

Økt salg

Assister kunden når behovet er størst. Økt kundetilfredshet og oppmuntring til kjøp.

Optimering av personalet

Butikkpersonalet kan jobbe ute i butikken samtidig som de har oversikt over aktiviteten i prøverommene.

Mindre tyveri

Siden du vet når det befinner seg personer i prøverommet, reduseres risikoen for ubemerket tyveri.

Fornøyde
kunder

Kundene trenger aldri mer å føle seg glemt i prøverommet. Bedre kundeopplevelse gjennom digital visning av ledige prøverom.

Følg opp prøverommene med statistikk

Vår prøveromsassistent kan også levere verdifull statistikk over bruken av prøverommene. Statistikken kan for eksempel brukes til å planlegge bemanningen eller sammenligne butikker i en kjede.

Du stiller selv inn hvilke varslinger du vil ha, og får en automatisk e-post etter hver arbeidsdag med opplysninger om hvilke prøverom som er brukt, hvor lenge de er brukt samt hvor mange besøk prøverommene har hatt.

Statistikken kan hjelpe deg å se virkningen av spesifikke reklamekampanjer eller tilbud ved å måle aktiviteten i prøverommene.

Har du spørsmål i forbindelse med StoreAssist? Kontakt os, så hjelper vi deg gjerne.

Lars Petter Sveen

Tlf: 47 48 60 80
E-post: lps@varesikring.no

Dan Roman

Tlf: 47 48 60 81
E-post: dr@varesikring.no